יום רביעי, 25 ביולי 2012

טרום

אפשר בהחלט להכריז שיצאתי לחופש!

תם לו סמסטר ב' על שלל הגשותיו/ מבחניו (למרות שקיים צפי למועד ב' אחד...)
ואני זכאית להשוויץ על כך שבשבוע האחרון אני ישנה יותר מ4 שעות בלילה,
לא טרודה ולחוצה משיעורים, ומנסה לנצל את הזמן הפנוי ומחבקת אותו בחום.

חנונית שכמותי לא מוותרת על העשרה עצמית ולכן תכננתי לי ביקורים בספריה (שלמזלי נשארת פתוחה לחופש הקרוב) ושיטוט אינטרנטי במטרה לפתח מספר תחומים שאני חולמת עליהם בזמן האחרון.

ולנושא אחר-
בקרוב אני חוגגת יום הולדת,
ולכן הבאתי אותה בפוסט Wish List (= רשימת משאלות/ דברים שאני חומדת ).
יש שמועה שאם מאמינים מספיק חזק - מישהו מהקרובים אליך יגיע לפוסט ויצליח ליישם את המלצותיו.


((כרגיל- מוזמנים להקליק על התמונות ולראות היכן ניתן לרכוש את הפריטים.))

כי אני מזל אריה וגאה בזה
כי אני אוהבת לגלות מקומות חדשים

כי הדפסים + גיאומטרי= אהבה

כי אי מפרגנת למעצבי טקסטיל מוכשרים
כי אין כמו להביט על תמונה קסומה כל היום
כי הצבע וההדפס קנה אותי
כי זו אהבה גדולה

כי זה עדין ומרגש
כי זה פשוט ועדין מלא נוכחות
כי וינטג' זה הכי







מזל טוב לכל החוגגים בקיץ!


מכאן 


4 תגובות:

PointOfFashion אמר/ה...

דברים מהממים!
שלושת האהובים עליי: התיק/מפה, הכרית/מצלמה והקייס לאייפון.

שיהיה במזל טוב! :)

BeautyBitch אמר/ה...

פתחתי כבר שלוש תמונות בטאבים חדשים כדי לראות אם ידי משגת.. ואיך את מעיזה להתפאר בכך שסיימת את חובותייך? חלקינו עדיין תקועים עמוק בתקופת המבחנים הארורה הזו! :(

that texture magic אמר/ה...

PointOfFashion
תודה רבה,
מקווה שתזמיני ותהני :)

BeautyBitch
נו נו ויש רכישה..??
פעם בשנה גם לי מותר להשוויץ, אבל את יכולה להתנחם בכך שבמשך כל השנה חייתי מהגשה להגשה וזה הרגיש כמו תקופת מבחנים אחת שלא נגמרת!

לילך הדר אמר/ה...

מקסים